> Medewerker ICT servicedesk BBL 4

Medewerker ICT servicedesk BBL 4

Basisinformatie

Type traject: 
BBL
Functieomschrijving: 

Afdeling: Universitaire Bestuursdienst, afdeling ITS (Information and Technology Services)
Adres locatie: Bestuursgebouw, Uithof
Bereikbaarheid: openbaar vervoer

Beschrijving

Bij de centrale ICT afdeling van de Universiteit Utrecht werken 150 medewerkers. Onderdeel van deze afdeling is de Service/helpdesk. De Servicedesk medewerkers helpen medewerkers van de faculteiten, diensten en studenten bij storingen, digitale problemen en hulpvragen. Hulpvragen worden per email, WhatsApp en/of telefonisch gesteld en beantwoord. Er wordt hierbij geen onderscheid gemaakt tussen moeilijke en makkelijke hulpvragen. Je wordt geacht alle hulpvragen te kunnen oplossen. Bij moeilijke vragen is het wel mogelijk hulp in te roepen van collega’s of een speciale App te raadplegen. 

Omschrijving afdeling en werkplek

Je werkt op een afdeling met 14 vaste medewerkers en 10 studenten met aan het hoofd een manager, waarvan 2 vrouwen en de rest mannen. Er is een grote diversiteit aan medewerkers, met een sociale instelling die voor elkaar zorgen en op elkaar letten. 

Aantal werkuur

De functie is voor minimaal 12 uur tot full time. Ma., di. en do. ochtend zijn het drukst. Verdeling en flexibele invulling van uren & geleidelijke opbouw van uren en taken is mogelijk.

Takenpakket

Als medewerker ICT Servicedesk ben je verantwoordelijk voor:

  • Afhandeling van alle (moeilijke en makkelijke) ICT hulpvragen van medewerkersen studenten van de Universiteit Utrecht
  • Opheldering van de hulpvraag totdat je precies weet wat het probleem is. 
  • Goede afhandeling van de hulpvraag door empathische toon en sympathieke reactie zowel mondeling als schriftelijk.

Gevraagd wordt

  • Je hebt HBO/MBO niveau, voor de leer/werkplek volg je bij voorkeur minimaal een ROC informatica opleiding, learning on the job is mogelijk, het is een all round IT leerplek. 
  • Je bentleergierig en kuntanalytisch & technisch denken
  • Je kuntgoed doorvragen totdat je precies weet wat het probleem is
  • Je werktsecuur en bent in staat procesmatig te werken
  • Je beschiktover goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
  • Je beheerst de Nederlandse taal, bij voorkeur ook Engels en Chinees is een pré
  • Je bent ICT vaardig en hebt meerdere Microsoft beheercertificaten behaald. 
  • Je kuntomgaan met verantwoordelijkheden en zelfstandig werken
  • Je bent betrouwbaar, hulpvaardig & servicegericht en bij jou geldt afspraak is afspraak 
  • Je bentwoonachtig in de omgeving van Utrecht
Situatie van doelgroep: 
Participatiewet
Regio: 
Utrecht

Dienstverband

Werktijden: 
Minimaal 12 uur tot full time. Ma., di. en do. ochtend zijn het drukst.
Meer informatie: 

Aanstelling

Het betreft een in eerste instantie tijdelijke aanstelling via detachering met de BIGA groep of UW na een periode van proefplaatsing van 2 maanden. (Externe) jobcoaching is aanwezig.

Informatie

Informatie over deze vacature kunt u verkrijgen bij het Leerwerkloket  Utrecht, Ali Benaissa, tel 06-549 70 139.

Aanmelden

Bent u opgenomen in het doelgroepregister dan kunt u zich aanmelden door het opsturen van uw cv en korte motivatiebrief.
Dit kunt u sturen naar utrecht@lerenenwerken.nl onder vermelding van de functie waarvoor u solliciteert.